Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
My Love.
Monday, March 19, 2012 @ 2:27 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hye to everyone. Long time ago not see haaaaaaa! So how today? Saya harap awak semua sihat. Act bukan taknak update blog, cuma malas je. Nak kene fikir ayat lagi, kalau dah godok2 blog tu baik alang2 aku edit je sekali. v hsvuif gsg ifhdjbfgeoisghoqihfc aeuhfcwirfc83ehfaliw!!! Tak tau nak update mcm mana :( pity me..

*mentol atas kepala* haaaaaa! Aku tau nak update apa. Rasa nak cerita pasal my girl. Yes, semua orang ada kawan baik sendiri. Tak kesah lah kawan rapat, kawan karib, kawan biasa, kawan luar biasa, kawan penghakis, yang penting kawan. Tell me now sapa je yg boleh hidup tanpa kawan? For me, friend is more important! but sometimes i feel so annoying with them. but its okay. I still love them no matter what happen.


Farizah here~ Start dari darjah 1 kawan dengan dia. haaaaaa! bnyak aku nak bagitau pasal dia ni. hehehe. Kalau sekali org yg dia syg tinggalkan dia memang air mata dia mcm paip you know. Dia dah ada putry sekarang ni. Segala suka dan duka dia, dia akan bagitau putri. Not me anymore. Sometimes aku rasa mcm terhegeh2 nak cerita kat dia pun ada. Tp dia sorang je yg boleh faham aku. Mungkin dia lebih selesa kot. Biarlah. Asalkan dia bahagia aku turut gembira :) iloveyou.


Say hye to lala :D Datang sekolah blablabla dengan dia gossip sana sini, mengumpat org tak tentu pasal memang kita org punya hobi. Sampaikan budak laki dlm kelas tengok je kiteorg berckp 'haaaa!!! Korang ni bergossp jekan' hehe. Kadang2 dia ni annoying smpai aku rasa mcm nak sepak pat pukol lapan kali kuasa nam. But i love her :* Eh jap! sebelum tu mungkin aku sorang je kot yang dpt faham dia. yeaaayyy to me! lol xD btw, she's the right one.


This is my baby! Omg dia sangat manja. Dengan ayat 'taknak aRRRRRRRR' dia tu. Tapi kalau sekali dia bengang dia jenis ckp lepas. Sometimes takut jugak dengan dia ni. Mana tau org tak suka kita secara diam2 yedok? but mumy percaya my baby mcm mana :) *huggg*


My baby moookkk!!! hehehe. I have no photo with my mok :( Take care of yourself okay? mumy tak tau nak cerita awak pasal apa.. Haaa! dia ni pun kdang2 manja jugak! *cubit perut* Jangan lupa blanja mumymu yg tersyg ni~ lalala


This is my dada!!!!! hye to taring!! Please don't let the your past control your future. I know you can syg. No matter how hard things get, life must goes on. Awk takkan boleh move on selagi ingatan penuh fikir pasal dia. Dada kuat! GO DADA GO! *kibar bendera* :*


Ni qaqa! dia tertua antara kitaorg semua. Tahun ni dia SPM Good luck my dear sister! do the best! i know you can! Qaqa sangat memahami. Kalau cerita masalah dekat dia, dia try sedaya upaya yg mungkin untuk cheer me up. Iloveyou <3 Comelnya aku sebelah tu xD


Yeaaayyy! Rab in le house. Hehehe. Dia ni manja jugak! Kita tau tau nak ckp awk mcm mana :( but, iloveyou :)


Atirah suka adil! Adil pun suka atirah. hahahahahahaha K. Kau ni mengada. Sumpah benci kau gila babi! Bla ah kau! aku taknak kawan kau! lol chill lah xD gimik je tu :P Tp mmg betul lah kau ni mengada. Kadang2 kau pun menggila mcm aku jugak. *laga bontot* eh jap, sapa dukung kau tu weyh!? haaaaa sudah!


POE OMARRR!!!!!! hehehe. Dia ni mcm akak aku pun ada jugak kdng2. Dia manja! tp tak semanja nini ah xD Nanti blanja mumy lg eh? Jangan tinggal mumy :)

Okay enough! Aku sebenarnya en, dah 2 jam 30 minit update benda ni je :( Sory ah. Okay lah bye malas type :P Assalamualaikum.


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard