Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Nothing
Sunday, November 27, 2011 @ 9:50 PM | 1 Comment [s]

KEHIDUPAN :
dimana kemanisan jika tidak menempuh pahit manis ranjau duniawi. tidak ia dinamakan "kehidupan" tanpa melewati onak duri yang mencorak hidup dan menjadi ukuran "putih ataupun hitam pilihan hati"



cukup untuk 1 tahun 5 hari hidup kau dengan aku. cukup untuk makan minum yang kau jaga. cukup untuk kasih sayang yang kau curahkan. cukup untuk permainan yang kau berikan. cukup untuk hati yang kau sakiti. ya, cukup untuk semua. tapi tak cukup untuk aku menampung kesedihan yang kau curahkan. tapi aku perlukan kata penguat. tapi aku janji kau takkan pernah aku ingat. tapi aku nak kau ingat, aku benci kau. bnyak sangat tapi. aku 15 tahun. masih muda. aku perlu move on mungkin. tapi bila? "lepaskan cinta itu. jika dia bahagia kita jugak turut gembira" yaa, ini kate semangat aku.



 tak nampak buat2 nampak boleh? ouh ya wahai kekasih kati. kau pendusta. penat lelah aku tak berbaloi. betul kate orang, tak kenal maka tak cinta. dah kenal macam celaka. kawan aku nak shared cerita pun takde. suka je same2. sedih? tah kemana. dulu aku ada wish november paling best. rse mcm hilang semua. terbang mungkin. InsyAllah, andai aku punya sayap, satu hati nanti aku bakal cari kemana ia menghilang.




Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard