Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
hye matahari.
Friday, October 21, 2011 @ 12:25 AM | 0 Comment [s]

guys, do you miss me? tell me now! pleeaasssee. haha. 


oke, lama sangat aku tinggal kat dunia hayalan ku. blog. sampai aku sendiri pun tak ingat yang aku ada blog *booo, menipu* well, you know ryte PMR is over. tanggal 12 bulan 10 gua bebas. hihi. bila aku bole tekan publish post nie :( ? nothing special in longgggggg our journey since before PMR until now. oke, lets start.


entry jiweng siket xD


semalam kau khabarkan aku cerita yang lain. harini kau beritahu aku cerita yang lain. esok cerita apa lagi kau nak campakkan kat aku? kau bagai kan air yang jernih. yang tidak pernah aku kotorkan walau sedikit pun. mungkin kau tidak mengerti kenapa aku tidak mencemarinya. karena bagi kau kau lah segalanya. aku benarkan kau bertanya kepada sang bulan apkah jawapn yang sebenar sehingga kau sendiri tidak faham. cukup lah. cukup. bukan kali ini permintaan pertamaku. bukan kali ini juga permintaan terakhir ku. aku mengerti bahawa engkau tidak akan dapat mencari jawapan yang pasti jikalau kau bertanya kepada sang bulan. jawapan yang pasti adalah diantara aku dan hatimu. sedarlah wahai cinta


lebih indh jika kita menikmati betapa indahnya bulan malam nie. terlantarnya kita berdua diatas rumput yang menghijau. sambil ditemani bunyi cengkerit serta kelip-kelip. sujuknya tubuhku bagaikan inginku dipeluki. adakah kau fahami isi kecik hatiku ini? syang, susah nya kau nak mengerti. sayang, peritnya ku alami. sayang, bahagianya kau tanpa aku disisimu. sayang, kau pemusnah harapan aku. angin, kencanglah kau sekarang. bertioulah kau sekarang. agar fikiran ini bisa terbang pergi bersama kau. *bye, nak tuka jadi power rangers xD


ppuushhh, krreeekk, piiieewwwhh. k dah betuka. muehehe :P


harharitu tak sekolah. malas. then decide nk p mcd ngan pza. lagi pun dia nak jumpa peah dia putryy. muehehe, so gerak jela. hari paling best oke haritu. yeess, best. bukan senang nak dpt mcm tu. so jumpa adzeem dengan naim and syaza. imybiee:* hihi. aku mcm dah lama kenal k dengan dorang. pedulik gua? harharhar. lepas tu sdfghjertyufgh........ malas type. gamba je terus :D



today i dont feel like doing anything xD i'll miss you guyss :D

Alhamdulillah. sempat pun aku click 'publish post' sekian 4 hari tersimpan rapi di draf :D oke saya rindu awak MA 




Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard