Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
pakcik peah .
Sunday, August 14, 2011 @ 1:56 AM | 0 Comment [s]



things change


aku update entry nie sebelum aku angkat kain .


#sila ambil note ini dan bawa ke dewan Peperiksaan .


aku tak tahu apa yangku rasakan . Dalam hatiku saat kau melupakan mane janji manis yang pernah kau sua kan kepada ku dahulu kala ? janji manis ? ya , aku memberi nama 'manis' di penghujungnya . kerana kau mempuat aku percayakan kau dahulu . tidak lagi sekarang . adakah kau terlupa ? mustahil . sangat mustahil . aku melihat bintang yang perbagai bentuk nya . terfikir dikotak hati . mungkin janji kau pergi bersama angin yang berkicauan . mungkin juga ia terbang bersama puteri kayangan yang berseri bajunya .


aku mushkil . mana ia menghilang . mana sifat yang aku puji kau bak putera raja dahulu ? aku sedar kau seperti pelangi purnama yang sedah bertukar menjadi guruh yang berdentam dentum bunyinya . mungkin juga sudah bertukar menjadi power rangers ?


hati aku sebak . pernah kau terfikir ? dirikau tidak pernah berhenti menyibukkan diri dari melakukan kerja . adkah kau ingin menjadi seorang bina badan seperti malik ? tolong hapuskan impian kau . mana masa kau untuk aku ? yaa , kau ada sebab kenapa kau lakukan begini terhadapku . ingat , aku bukan senang melepaskan orang seperti hani yang berlakon cerita bara yang baru aku tonton beberapa jam yang lalu . jarang sekali kau menghubungi aku . aku seperti terhegeh-hegeh mengejarkau macam larian 1500 meter yang pernah aku masuk dulu .


Tolong , aku capek . ubahlah perangai kau yang kini menjadi guruh ke pelangi semula . im begging you . Dan aku akan berusaha mencari dimana janjimu . aku selitkan dirak buku aku mungkin . Ataupun tersepit barang kali . aku cari . insyaAllah . lepas kau baca nie , tolong jangan minta maaf kepadaku . minta maaf pada dirikau sendiri yang telah menghianati cinta aku . Cinta ? Maaf . Aku tersalah taip maybe . Selamat pergi perasaan . Aku harap kau dapat keluar dari celah jerawat aku . Bai hati 


you know my name .  but not my story dear  


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard