Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
awan bertukar menjadi power rangers
Thursday, August 11, 2011 @ 11:41 PM | 0 Comment [s]

sayang memang tidak dapat dipisah kan didalam hati seseorg sejak dahulu kala lagi . 
benci adalah satu perasaan yang timbul pada hati seseorang sejak zaman puluh-an lagi .
suka adalah lumrah yg ada pada diri seseorang sejak azali lagi .


aku memang susah nak terima benda yang aku tak puas hati even tu salah aku sendiri . adakah ini yang dipanggil SELFISH ? oke lupakan . Senyum bukan tanda seseorang itu Happy . i hate to make Fake smile . PMR ? kenapa mesti kau kene ingat kan aku ? aku tau yang aku bakal menduduki PMR 4.10.2011 . jujur aku cakap , buku jarang sangat nak baca  sape tak nak kan CEMERLANG ? sape tak nak TENGOK PARENT GEMBIRA ? sape tak nak 8A's straigh ? semua orang nak . tapi kalau tak usaha tak guna jugak . yesss , tu lah aku .


k dah habis -___-"


bukan senang nak ada kawan  ye , kawan yang betol2 baik . tak tau kenapa , perangai kawan-kawan aku dah lain . yee , lain sangat . tak pe , yg penting aku bahagia dengan diaorang . please dont make me hurt and dont leave me alone . ayat aku macam salah kan korang ? HAHA . tak lah , maksud aku , kite raaaaappaaattt . hee 



this is candid act . abaikan yang menyengih over buat tngan tu . #tak tipu , aku rindu kau .


maaf , aku terpaksa buang gamba kau S 

lala : hihi , iTeW cWeEt aRn ? hihi . when i was standart 5 we are close together . duduk sebelah2 , makan sebelah2 . beli sebelah2 . sebaik spendo pon kite tak shared sebelah2 kan ?

dina : hang kalau dah gelak sumpah susah nak berhenti . kau nie kekadang suka buat benda yg org larang . takpe , janji , aku sayang kau .

wani : kereeekkk aRh lUwW . hihi . orang ckp muke kite same . tapi aku ada byak jerawat . kau jellleeeesss ?

kecik : hihi . kekadang dye buat muke comel yg dia sendiri tak perasan . acece . DIA SUKA SELONGKAR PENSELBOK ORANG LEPAS TU DYE BIARKAN . bengaaanngg weyh . lepastu dye amik tudung kat blakang enn , dye tarik letak depan . sebaik kau kecik .

hihi , ILY sayang-sayang sekalian . nanti kite serbu rumah dina buat mertabak maggie dengan kuih raya tau -_____-" takpea , ainul tak marah xD


comingggg sooonnnnn :)


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard