Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
tawarih woyy xD
Sunday, July 31, 2011 @ 9:57 PM | 0 Comment [s]



hari demi hari pergi meninggal kanku .
bulan bergi tanpa menungguku
kini aku hidup menyepi ,
dengan cahaya bulan menyinari .

aku seorang yang pndai . Fasi ckp 'believe in yourself' so why not aku ckp aku pndai . biar org cakap kite riak . yang penting , 'Believe in oneself'


aku rindu 24.7.2011 . yes . i meant it . kalau aku dapat cipta something yg lebih daripada tranformers , aku nak cipta putaran masa . sebab aku rindu 24.7.2011 


macam biase , tengk calender teringat 4.10 . tak 4 haribulan , 18.8 -..- gua nak raya mcm mane ? -____-"


semalam main ketuk2 almari , ayip nyanyi , abah buat 'chhikk , chuip , cikedot' HAHAHA :D that not funny oke -.-


that all for 20 min -.-


satu untuk biskut , satu untuk aku , dua untuk biskut , dua untuk aku . 3 untuk biskut , SEMUA untuk aku .


deeyy macha , jangan nak raya kalau puase pon tak habis gnti lagi . #aku lah tu . tinggal lagi 1 hari .


ishh , boring lah . dah tak tau nak buat ape . harinie 1st day puase . kaklone kejut bangun sahur 


kaklong : ecah , bangun . dah pukol brape dah nie . bangun sahur .
me : harinie tak sekolah lah . cuti #mamai . zzzzzz . smbung tido balik
kaklong : sahur lah . bukan tnye pegi sekolah .
me : hmmm . #cover malu .


hihi . hampir lupe yg harinie puase . tapi smalam nak pegi tawarih semangat xD jangan nak semangat sangat lah kan , TRIAL PMR 188011 -.- 


disini saya Wan Nor Aishah Binti Wan Kamaruddin mengucap kan 


selamat menaiki penerbangan RAMADHAN AIR b'nombor 1432H dgn tujuan AIDILFITRI. kita akan terbang dgn ketinggian 29/30 ke atas p'mukaan HAUS & LAPAR. para penumpang diwajibkan utk memasang NIAT PUASA & menegakkan kursi SOLAT. penerbangan ini bebas asap PERMUSUHAN & PERSELISIHAN. saya selaku anak kapal yg b'tugas mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA ♥ xD

sory derr . gua gengster . so sikit banyak dosa yang aku buat . well , nobody perfect . sory jugak dah lame tak update . malas . bukan org bace pun ? LOL -____- 



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard