Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
fucking bored -______-"
Friday, June 10, 2011 @ 3:17 AM | 0 Comment [s]

sumpah . aku rindu sangat blog aku . 1 months aku tak boleh bukak blog nie . haram jadah . 


harini aku tak boleh keluar
harini aku kene study ebih siket 
harini aku kene kemas rumah banyak sangat
harini aku bosan 



lelaki adalah nafas hidunp dan wanita adalah nadi jiwa . saling memerlukan dan mencintai . dan cinta itu maknanya saling memberi dan menerima .

cuti sekolah 2 minggu macam 2 hari . arrgghh . ape aku nie . type simpan draf . type simpan draft -.- i miss my UMI :* imysm ! umie selalu nasihat aku 

  • echa jangan ade perasaan yang kawan pandang serong . umi rase tu cuma perasaan echa je  mungkin sebenarnya mereka x nmpak mcm mane yg echa fikir  parent echa ade . umi ade untuk bg sokongan kat echa kiteorg sume syg echa  hari2 umi ingat anak2 umi sume . echa tak keseorangan . trust me dear 
  • sebabtu namanya ujian . Allah tengah uji sekarang nie . echa kene kuat semangat  jadi lebih kuat . kite cuma hanya ada Allah untuk mengadu . lepas solat bnyak2 bedoa . mengadu kat DIA . umi yakin echa mampu hadapi . percaya pada diri sendiri .


bile fikir kan balik , betol ape umi cakap . lot's of meaning . sia2 air jernih mengalir sekali pon dekat pipi tapi jauh dari Allah . boooooo :P yeye aku cakap org . diri sendiri tah melayang mane xD bile aku dapat tekan PUBLISH POST nie . dah 6 jam dah tebukak . haishh .


aku buntu . exam dah nak dekat . fikiran melayang . buku terdiam . pensil pemadam masih kekal . bile nak start study nie ? masih terfikir . masih tertanya . menyampah fikir kan setiap hari . 




Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard