Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ANTARA HIDUP DAN MATI :|
Tuesday, April 12, 2011 @ 6:19 AM | 0 Comment [s]

harinie 12 (kod) haribulan 4 tahun 2011 : rase menyampah dengan tarikh nie . tak pe , aku dah doa supaya aku bole bersabar macam mak chin chan melayan anak nya . haritu 8 hari bulan pukol 12 . ++ AM . pecah montot gua on9 mcm nie . hihi . gua saje je en nak gimik sbagai intro . gengster kapak ayam title :| kaw hado ? 

gua rase macam nak lari rumah .
gua rase harinie gua tak kan dpat ketenangan yang panjang
gua rase gua nak terbang bangunan macam superman lawan dengan cicakman
gua rase mcm nak panggil doraemon untok slamat kan gua .


Arrgghhh . sory la . kelmarin aku dah menangis keluar higus . aku lap guna kain . ouh , baru aku tau warna putih *bapak pengotor* dah besar aku tak nak jadi nyanyok + gile mcm kak limah . nanti tak pasal2 orng kampung susah hati . yang penting purse gua dah jumpe . terimah kasih kepada cik kiah sebab jujor pulang kan dompet gua yang tinggal dlm bas tu . nanti aku blanje lu tisu yang 3 posen tu . lu ilek je  tak lame lagi smpai lah tisu tu . 




hmmm , IteW nArk lEmpArNg OuWh mUkEw dIeRH . iShHh . TaRk PuAsH ArtY dOew . gEwrAmMnYeWW <-- pammm ! kene tampa . lidah kau lidah ape ? tak de sivik punye orang . budaya kita wajah kita tau . perdana menteri marah ckp mcm tu . kaw perempuan . ape ape buat semua salah . mak aku marah kaw jage tepi kain aku . kain kau, kau tak jage ? mak kau tak marah ke ? ouh lupe kau kan baik macam hagemaru . 


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard