Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
aku mencari yang sebenar .
Wednesday, April 27, 2011 @ 1:39 AM | 0 Comment [s]



kawan sejati itu ibarat mata dan tangan . susah dipisahkan . saat tangan terluka mata menangis dan saat mata menangis tangah menghapuskannya . kawan sejati adalah kawan yang ada saat kita senang mahupun susah . kawan yang menolong kita tanpa ragu-ragu . kawan sejati adalah kawan yang tertawa bersama kesenangan dan menangis bersama penderitaan .

dah lame aku tak muncul . power kan aku buat magic ? sekarang susah nak dapat kawan macam tu . hmm . dah lame aku nak post pasal nie . tapi tak kesampaian . aku busy dengan spiderman aku . kat sekolah asik begaduh je dngan superman aku tu . begaduh tetuka watak . tu je . 

lu tak pernah nak jage perasaan gua kan ? lu fikir lu je . wa ? penting kan diri la lu . jngan nak pandang hina sngat lah kan . kite penat tau bile kenang kan bende nie . mEnCyiE dOeW . 


dah lame sebenranye aku typenie . dekat seminggu . pastu aku simpan dekat draf . esok aku bukak balik , aku type 2 je huruf pasu aku off balik simpan dalam draf . harinie mungkin sempat aku nak tekan button "publish post" gune tetikus besar nie . 


harinie yang penoh dengan tipu helang berganda . semua nye serba tak kene . semua bagai kan mencurah air ke atas daun keladi . mungkin nie salah aku yang selalu memegang watak spiderman . yang bongkak dengan sarang mcm habuk tak pernah bersih 2 taun .


patut nya harinie aku pergi lapangan . untuk selesaikan projek geografi aku . kalau tak nanti cikgu marah . dah balik dah pon . aku pergi dengan skandel aku . dye anta aku . hihi :D awak , nak tau x org selalu ckp kite hipokrit . tak pea . Allah syg kite lebih . 


aku sedih mengenangkan peristiwa minggu ni . bagi aku nie dugaan yang cukop besar . aku terkilan . masih terfikir dihati , betol ke ini perkara benar ? ataupun aku sedang nyenyak tidur dibuai mimpi ? aku buntu . aku mencari setiap peluang dan ruang membawa terbang perasaan pentingkan diri . air mata aku menitis , tidak mampu lagi aku berkolam di tubir mata . aku tak tau ape perasaan aku sekarang . segalanya bercampur baur . masih lagi terkenang akan peristiwa lepas yang dipanggil sejarah .



salam sayang dari aku . assalamualaikum .


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard