Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ape nie sayang ? :D
Sunday, March 6, 2011 @ 3:40 AM | 0 Comment [s]

aku ade cerita baru . kaw nak tau ape ? oke , kaw duduk diam2 . nanti semut lari kalau kaw gerak2 :D hihi . aku baru balik dari _____ dengan ______ . aku tak dtang tusyen harinie . besttt nye main bowling . aku bangga sebab strike ! :D harapan aku dapat jumpe yuna kalau keluar tadi . tak yuna , cik epal pun jadi lah . kalau tak die , aku nak jumpe najwa latif . kaw nak tau ? itu semua hayalan aku . sorang pon aku tak jumpe . yeahhh ! balik je terus on9 fb . tengok2 friend requests aku ramai ! omayyy gooddd ! ape dah jadi nie ? oke , cukup . aku bangge lagi sekali . bestt nye harinie :D YUNA ZARAI ade post something kat blog dia . ya Allah . ape nie ? aku suke . yuna selalu buat aku bertambah sayang dekat dia . cukup la aku dah syg dia lebih dari 'you' . aku tak sanggup nanti tengok bf aku sedih . kesian dia sebab aku sayang yuna dari dia :| ♥ : yuna aka anis







Kaw click gmba untuk membesar kan badan kaw . nanti aku bagi lolipop duepulohsen .

aku bukan nak tumpang popular ! itu ayat aku ! kaw paham betul2 ! kaw jangan slah sangke . mak aku mara nanti kalau kaw tuduh aku :D kaw ingat entry lepas yang aku cerita pasal dye . kaw tau dye post balik . Anisss , malam nie aku tak bole tido terinagt kaw *ishhh ! OVERNYE AKUUU -.- !* aku mintak tolong dekat korang , jangan jeles :D *perangai riak aku dah dtgggg !* oke bubye . nanti aku letak gmba aku main bowling :D ♥ 





Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard