Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
aku rindu kaw :|
Saturday, March 5, 2011 @ 7:57 AM | 0 Comment [s]

Aku update blog aku ni dengan rase rindu yang tidak terhingga . ketikat mata tidak mampu lagi terpejam walaupun menangtuk yang tidak terhingga . ketika mulut tak mampu melukis kan kata kecuali desah . ketika telinga tidak mampu lagi mendengar , kecuali sayup yang tak terdengar di kejauhan sana . ketika hidung tidak lagi menghidu aroma . ketika ini , perasaan aku mati . aku rindu kaw . tuhan , selamat kan dia . selamat kan dia untuk aku :[ tuhan , tolong bagitau dia aku rindu dia .





aku suke . aku jeles . aku geram tengok 'sys anis nie' aka yuna . ape die pakai semua lawa . cantik . indah nya ciptaan Tuhan :] kaw bagi je dia pakai pape . semua CANTIK ! 







aku dah mintak izin kat anis nak curik gmba dye . kaw diam kalau kaw tak tau pape . 

kan aku dah ckp tadi . aku jeles . aku rase mcm nak tengok dorang couple balik *lantak lah org nak kate aku ape* untuk malam nie je dah bnyak kali aku tengok gmba dyeorg . dia sumber inspirasi aku . kaw jangan jeles . aku teringin nak rapat dngan dia . ishh , geram nyeeee . adik beradik semua 'hensem' . oke bye . aku nak tido . aku nak mimpi yuna zarai aka anis syafira 



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard