Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
mane pergi azam aku :[
Thursday, January 27, 2011 @ 11:22 PM | 0 Comment [s]



hey blogger ! i think im lazy . lazy lazy and lazy to update you blog . becouse im busy . buzy buzy and buzy living in my life now . sorryy blog . jangan nakal-nakal . i have to go blogg . pleasee , dont cry .  im sory again :[ i have to leave . nie entry terakhir aku . and i will come back with more story . God Will , if i still live in this world :[

azam , azam , and azam . perkataan nie selalu dengar kan bile awal tahun . aku masih ingat lagi apa azam aku pada tahun lepas untuk tahun nie . tapii . empat per lima dari tu , aku tak buat . aku langgar azam aku . macam nie ke cara nak ubah perangai . nak jadi pelajar cemerlang ? macam nie ke cara nak melekat solat 5 waktu solat sehari seminggu semalam ? ishhh  pleasee lah . 


aku tak tau mcm mane nak ubah perangai aku , aku balik sekolah , makan , on9 , smpai magrib , buat homework lame sekejap then tido . itulah rutin harian aku setiap hari . aku tak tau kenape dengan aku . dulu mase awal tahun , Alhamdulillah , aku dapat laksanakan azam aku . but now ? huishh -.- tak tau nak ckp mcm mane . tapii , aku bersyukur sangat sebab , buat mase sekarang aku belajar , is better than last year . 


tadi aku ad usha-usha gmba 2 org minah nie dengan balak dye . elleh . ingat aku hadap ? <-- oke , aku tipu . aku jeles sangat . stop . nanti aku beguling-guling karang susah .


esok ingat nak lepak dengan akak syafiqa dekat mcd . tapi tak jd . pitis aku lari . dia tak syg aku . next time erk akak ? nanti kite dating oke . jngan nangiss :D cuti seminggu , wa duduk kat rumah je . wa tak tau nak pergi mane . 


harinie ade merentas kampung kt sekolah . aku bangge walau pon aku tak dpt top 25 . tapi , atlease aku menumbangkan 1 mata oke untuk rumah aku . taun nie , rumah KUNING MENANG ! wa banggeee siott ! tak sangke lansung yg rumah kuning bole menang . hihi . then , masuk kelas cepat-cepat . tulis kat papan putih 'KUNING MENANG KESELURUHAN' kecohh je masing-masing , sume boooo . like i care , yg penting menang . kaw ad ? tak de la buritt :D


i guess i'll stop here . good bye stalker and all fucker . tolong jage blog aku elok elok . hmmpp :'[ byeeee , wa nak makan . wa lapa :) muhd ridhuan , aku tak nak kawan dengan kaw . kaw jahatt . bye , aku nak merajuk . jangan carik aku dah :[





Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard