Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
lattalilattalitamplum :|
Thursday, January 13, 2011 @ 2:46 AM | 0 Comment [s]

haishh , da due minggu skola . nak exam lagi . home work banyak . baya yuran itu ini . grr . serabut .huh ! cakap pasal pmr kan , aku tak tau nape aku x blaja . mksud aku bukan tak blaja , tapi jarang . balik skola makan on9 , mandi , buat homework kejap tido . bila aku nak berubah ? bile aku nak jagi seorg pelajar yg berdisiplin ? bile aku nak jadi seorg anak yang baik dari dari segi fizikal dan mental ? bile aku nak jage hubungan aku dengan Allah ? bile aku nak taat ckp parent aku ? bile aku nak denga ckp cikgu ? bile aku aku nak buat semua tuh ? tolongg Ya Allah . aku memohon pertolongan dari mu . tolong lapang kan dada ku yang sempit ini . kaw terang kan lah hati hamba mu ini Ya Allah .


kat skola aku rase aku di .... ape org ckp tu ? hah , diAWAN AWANGAN . masih lagi beralun aku nie . org lain sume dah rata . aku bukan nak kutuk oke , cume nak ckp , aku tidak lah berape suke dengan pn hafidah y mengaja math dan juga guru kelas kite org yg banyak cakap cantik . tapii , aku nak cikgu rosnah , teacher , imy ! kite org nak ibu balik ! nak ibu yg aja kiteorg . haishh , nak bua mcm mane kan ? dah tak bole tuka . then , subjek pai . grr . nak ustazah saripahh ! tak nak puan kamisah ! dye aja tak berape faham . *suke hati aku je nak pilih2 org . ahh , pedulik ape . event kiteorg always gelak kan dye tapi dalam hati ad boyfie taman beb .


comel kan ibu ? hihi ilysm  !

yg pakai tudong hitam tu pn saripahh ♥ 


nampak x yg pakai tudung purple tu ? grrr . dulu lain , sekarang lain . maybe sebb taun nie kiteorg nak exam kod . so , dye bekeras . sumpah , dye masuk kelas je cuak nak blaja . kalau budak tak bole jawab , dye ketuk kepale gune marke . memang budak dah kene la kan . then tadi aku agak terguris hati siket sbb dye pukol lengan aku dengan pembaris besi . 2 KALI ! kuat pulak tuh . *yess ! sebagai seorg gengster pelajar , kite prlu terima dengan seadenye . baru berkat . jujo , tadi aku menangis kene pukol . tapi tahann . lepas tu , dye dende suro lari 2 pusing . maluuu -.-

aku nak berubah ! aku nak tengok parent aku happy dengan result aku nanti . aku nak buat dieorg bahagie . macam2 mak ayah aku dah korban kan untuk aku . aku tak nak org anggap aku nie hajil sbb tak bole balas jase mak ayah aku . cukop lah dengan ape yg aku dah buat . sampai kan kencing aku pon mak aku yg basuh kan . *mase aku comel sakit last year . ouhh ! pleasee be change ! *ayat sendiri :|







Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard