Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
the winner :]
Wednesday, January 12, 2011 @ 2:19 AM | 1 Comment [s]

Assalamualaikum . lame kan aku tak update blog ? rindu aku la tu :D <-- smbil gelak ayu . oke start cite .. first nak bgytau pasal contest tu , setelah aku tolak tambah darab bahagi , aku dah dpt jawapan untuk contest tu . susa jugak la nak pilih . and the last , yesss ! aku dpt jugak ! sorrryyyyy gile bebeng sebab aku lmbat bgytau . ade masalah yang tak dapat dielak kan dan juga sejak kebelakangan nie kiteorg buzzyyy sangat dengan hw , aktiviti kat skola , and bla bla bla . tapi jangan risau . kami tak kan tolak jumlah hadiah yang nak kasi kat korang tu . cool oke ? sape pemenang dye ? heh heh heh ( gelak syaitonnirojim ) jeng jeng jeng 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!
kenape kiteorg pilih dye ? sebb dye ad 3 gamba , senyuman dye MANISSS , dye pakai shawl , pastu ade bunye , yang paling penting , aku LESUNG PIPIT ♥ ♥ ♥

taaaaahhhhniiaaaaaaaaahhhhhhhhhh Nur Aneesa :D ! thanqz join contest nie . hadiah nanti kite org inform oke ? don't worry . ade pnye . kepade yang lain jangan putus asaa . lain hari ade lagy kan ? 

oke byee , owner nak cepat nie , ade emegensi ! tahniah sekali lagi aneesaa ! :)



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard