Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
SUKA vs BENCI !
Saturday, December 4, 2010 @ 10:13 PM | 0 Comment [s]




bila larut malam , tara susa , tara susah sah <-- smbil menari . tangan kat mate . lirik tak tau betol ke x . dudok sorang-sorang kat rumah . bercakap dengan komputer . dye suro aku sembang ngan dye . layan je lah *yee ! aku memang suka cakap sorang-sorang . mo0d pon dah hilang . ingat kan nak keluar hari selase nie . tpy tak jadi -.- dah mcm-mcm aku fike ape nak buat start hari senin smpai rabu . tpy semua tinggal HABUK DEBU . paklupaklupakklupak , blomblomblomblo . *kompang bunyi depan rumah aku . sape kawin ? aku la kawin . auuww ! pale mu ! jiran aku kawen . ingat nak gerak sane , tpy tak jdi . sebab tak dea org nak teman . motif g sane sebab nak MAKAN ! oke ! straigt to the point . pade tdy aku dok bebel pasal ape un aku tak tau . bace tak topic kat atas tuh ? dah bace ? meh nak bgytau siket . aku paling benci dan suka bila :


HANG OUT
suka : sebelom hang ngan sesape , mcm-macam aku fike . nak beli baju , jeans , tudong . ingat nak beli rantai . tpy kalau ngan gelang skali best siket . dalam kepale mmang dah lengkap ! dari A sampai Z 


benci : mcm=macam dah fikir nak beli itu lah , ini lah . bukak dompet tengok tinggal duit syiling . mnx ma aba tak kasi . grrr ! atau pon . ad org bebunyi mcm nie *weyh , sory ahh . tak jdy la nak hang . aku ad masalah* siket <-- fuck lu la !


ONLINE
suka : bukak-bukan je fesbuk , ad mamat hensem nak chat . perhh . layan . bukan senang nak chat ngan mamat hensem kan . even dah ad balak . pastu , ad pulak org ajak wall-ing . bukak tumblr , alahhaaii . best nye ! bukak ym , ramai org nak chat , webcem sume . layan beb !


benci : tengah sedap layan budak itu , budak ini , akak aku memekak *DAH DAH . BAK SINI . AKU PULAK . KAW DAH LAME MAIN* haishh ! punah harapan aku bagai kan KLCC tuh ! walaupon , pujuk rayu cium kaki pon tak boleh jugak -.-


MANDI
suka : bab-bab mandi nie memang aku lah paling LIAT nak mandi dlam fmli aku nie . tak penah mandi 1 hari pon penah . tpy tak la mcm wan . 2 hari tak mandi . sakai kaw wan ! bile skali dah mandi , memang aku tak reti keluar . main syampu . buat style rambut ala-ala punk , pengkid , saloma . ala-ala FARA FAUZANA pon penah . pastu memekak bagai kan aku artis yang tersenarai dalam AJL . hahaha . 


benci : *WOOYY ! cepat la mandi . g masak nasi ! kaw buat ape ha dalam bilik air tuh ? beromen ape ?* <-- beruk maknyih da bebunyi ! bodo kaw abg . pale mu !


MASEJ
suka : perasann suka dan semangat aku timbul bile someone mcj ngan aku . yela kan . tetibe je dye mcj aku . excited la siket ! bangga doe ! smpai beguling-guling lah jugak . happy punye pasal xD


benci : aku punye la ber-iya-iya nak mcj ngan kaw . skali kaw sume cakap --> u , i bosan lah . k lah . i nak keluar nie . bye ! tak pon , dye balas , *HMMM , OUH . OKE . DAH* bangang , nak msj buat la cara nak mcj . buang masa ngan kredit aku jela MANUSIa !


MAKAN
suka : memang tidak dinafikan lagi . aku memang suka makan ! lebih-lebih lagi mkan kat restoren or mane2 la . asal kan makan kat luar . *buat kat luar rumah oke ! LUAR mean's naik kerete pergi ke sesuat tempat makan ! sebab , bole orde mcm-macam .


benci : bapak aku kemain la lagi suroh siap nak g makan luar . excited aku bagai kan tinggi gunung everest ! perhh ! tak saba-saba . *tak jdy la makan luar . abah kene keluar g pejabat jap . kak siti da call tdy . aaalllaahhaaii . rase mcm . grrr ! bapak aku nie . kene kang ! -.-







Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard