Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Friday, November 12, 2010 @ 6:55 AM | 0 Comment [s]

yoooww ! tiiiiipppahhhh vvaavvaavoommm :D assalamualaikum pembuka bicara ... *mlass ehh nk ber ayat-ayat . teruss masok isi yea ? okee . harini kelas ad jamuan dekat pizza hut semengih . eehh silap . semenyih . jamuaan akhir tahun la nyahh . ta berape nk best act . tak tau knape . mcm2 ragam aku jmpe . temasok dengan ragam aku sendiri yang mcm machaa tepi jalan nie . weee ~ *helloo ! aku ta seburuk MACHA oke :) mkan pizza je pon . then ajak cikgu . cikgu pulak ta ramai yg dtg . *Alhamdulillahh . jimat duit :D haha . haa nahh tengok nie . haaa ? tengok ? tengok ape ? jnagn bukak cite blue doe . pale kaw , tengok gmaba lahh :D 


-
-
-
-
haaa . aku ta kenal nie sape -.-"
 
i love you teacherr <33  

ehhh awak . kite ad gmba lagi lahh . gmba nie cantekk ! terbaik dry ladang ! kalau awak tengonk messti terSUKE ! *tak suke kaw dudok diam2 -.-" jangan nk menggelabah dengan aku ! ( heh ! kaw nie knape cah ? kaw yang menggelabah ) oke . what ever . ignore bout that .
-
-
-
-
-
-

ppaassall korang ? ta puan aty ? haha . 
*tudung bunge2 tuh cikgu . :DD


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard