Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
:'(
Tuesday, November 16, 2010 @ 6:19 AM | 0 Comment [s]

huh ! tarik nafas , lepass , tarik balik . leppassss perlahan2 . "tiikkk" haisshh ! shit ! air mate jatuh ! erkk . lupe kan . yang lepass biar lepass . now ! terusskan :') erkk . da lme kodd ta post . awak , saye buzy lah . soryy . niat dihati memang banyak gile nk cerite . sume ayat da buat . smpai depan BLOGG nie . hampehh ! satu pon ta keluar idea aku nk post . and now ! today jugak hari last skola woo ! miss you friend :') andd tdy jugak kelass mcm disko ! memekik sane . melompat sini , belari sinun , men bola botol , selup buntut org gune penyapu . waaa ! best gile . *bguss kan seorang KETUA bersikap demikian ? contohi lahh :D


Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar


takbir bergemaa . nk menangiss woo . teringat kat nenek :') dulu mase kiteorg jge dye kat kampong , dye menangiss dudok dekat tepi tangge :'( sebab dengar takbir . then teringat kat atok . ouhh ! sampai skarang ta bole lupe . pastu sume pegi kat nenek :"( *okee dah . tak payah cite lelebih . babak romentik . nanti korang menangis . HAHA :')
 


and esok , saat aku dilahirkan oleh mak aku . tepat pukol 12.05 , 17.11.1996 tengah hari , aku selamattelah dilahirkan , betape sakit nye saat mak keluarkan aku . hanya Allah sahaje yang tahu bagaimana perasaan mak . air mata mengalir dipipi yan suci seorang ibu . but now ! aku degil gile ! aku lupe pengorbanan yang besar ! aku bongkak ! melawan cakap mak ! i love you for ever and never mom <3 soryy for all my mistake ! GOD WILL , eycha akan buat ape yang yang terbaik untuk mak ! 


p/s : happy befday to me tomorrow :")



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard