Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
it's over :')
Monday, November 22, 2010 @ 6:07 AM | 0 Comment [s]

photography
After what happen to me , i think i should changed my self back . I wanna be a good girl . Aku nak berubah wehhh . Now , i wanna less fighthing with people . awakk ! npe kite dah tak mcm dulu ? kenapa kite selalu "bertengkar" ? rindu yang dulu :') dulu kite penah gadoh kat mukabuku . it's okey . aku buat don't know ! but now ! aku da tak tahan ! ingat lagi x mcj yang pena kaw anta kat aku ?
kaw : can you stop 2 play me ?
then aku ta balas . aku mls nk keroh kan keadaan .
after a few minutes 
kaw : echa . npe k0 ske ble owg laen ckp aku bodo , bgang pe sume
aku : and kaw jugak always cakap aku bodo or else . yesss ! aku tau , aku tak sepandai kaw , sampai kaw pertikaikan . aku tau , aku bod0 . kat kelas maybe aku lagi down dari kaw . ye la kan , bile dpt je paper exam , mesti kaw carik name aku dulu kan ? sebab nak tengok markah aku . sampai berebut2 la jugak kan ? it's okey dear :') aku saba ! aku pon tau yang aku ta seperfect kaw . tapi tah lah , aku dah cukop mengalah kod dengan sume nie , aku bukan nak bergaduh or nk kecik kan hati mane2 pihak . cume aku rindu ! RINDU KITE yang dulu ! yang always berkepit . RINDU KITE yang gelak menggila mcm dulu ! sokey , aku tak kesah if kaw nk berkawan dengan sesape . bukan hak aku nak aturkan sume tuh . yess ! aku tau jugak , yang aku tak senarai langsung dalam bff kaw . also friend maybe ! maybe nie sume sala aku jugak , yang always pentingkan diri , ego , selfish bagai lah kan . tpy kaw tak perlu kod , nak cerite dekat KAWAN-KAWAN kaw tentang KEBURUKAN aku . kaw tak perlu kodd nk jadi talam due muke ! tak perlu kodd nak bajet baik . aku tak cakap jugak yang aku nie terlalu baik , tpy.... tah lah . aku cukop tak paham dengan perangai kaw . walaupon kite da kawan dari darjah 1 .  bile kaw susah , pandai kaw carik aku , bile senang , muke aku yang HODOH nie pon kaw tak pandang ? oke fine dear . aku da biase dengan sume nie .

aku engat nak anta mcj tuh kat kaw . but , aku tak sampai hati . aku takod bende nie bole keroh kan keadaan . aku tau , aku ta sehedat korang ! :'( awaakk , awakk ingat ape yang awak tulis


mungkin 1 hari nanti kite akan bermusuh sebab antara kita dah tiada persefahaman . walaupun kite rapat tapi masing2 menunjukkan KEPOYOAN masing2 . ko gan care ko n kawan2 ko yang hotzzzz2 uh aku gan idop aku yang serbe sederhana .:)

aku fike ape yang kaw cakap nie seolah2 satu doa ! doa yang kite akan BERMUSUHAN ! aku tau jugak ape yang tersirat disebalik semua yang kaw tulis nie . aku tau , kaw seolah2 perli aku . aku tak tau kenape dengan kaw sekarang . kaw , dina , wani , syaza mcm sepakat . sepakat nak berjauhan dengan aku . aku tak kuat la weyh ! aku tak kuat mcm org lain . knape mesti aku je yang kene mengalah dengan sume nie ? aku mintak korang paham siket je perasaan aku . tak banyak pon . aku pon manusia ! manusia yang ad PERASAAN ! and today , befday kaw ! aku nak wish , tapi aku fike *kaw ta wish befday aku kan ? so , aku pon ta wish . event , KAWAN RAPAT* (maybe) . aku bukan nak BALAS DENDAM , cume aku nak kaw rase , ape yang aku rase . tak kesah lah kaw nak kate ape . kaw nak cakap , kaw tak harap aku wish pon aku tak kesah :') kenape weyh sekarang bole jadi mcmnie ? aku sendiri pon ta faham ape pince sume nie . bile korang panggil aku LEMBAP , BODO , BABI , BANGANG sume tuh , aku ta penah terfiker . nak amik hati ke ape kea , aku just anggap KORANG BERGURAU . and now ! bile aku cakap mcm tuh semua , kaw nak terase , makan hati . aku SANGAT tak faham ! kalau aku nangis pon korang kesah ape kan ? so , biar kan lah aku dibelenggu dengan semua nie .

miss this moment ! 
dear my friend :') ,
sometimes people choose to leave not becouse of selfish reasons but they know that thing will get worse if they'll stay , we may not know how much someone cares for us until we realize they don't care anymore , you don't need anybody to tell you who are or what you are . you are what you are ! so , smile MY FRIEND :')



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard