Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
mane die ?
Monday, October 11, 2010 @ 9:18 AM | 0 Comment [s]

yeehhh :) hapy right now ! sbb sume da bla . semakin hari ta dea kawan ?sokey . aku t kesah . nak kawan kawan . ta nk kawan dahh . cukop . bole blaa ! lala and pza ad . aku ta kesah . tulakan .bile susah 'WEYH , NMPAK EYCHA X ?' 
'eycha , tulong la aku . ad ad msalah nie !' , 'eycha denga la nie . aku nk cite smthing !' pastu menggelabik dok call aku , mcj aku . even tngah2 malam haishh -.- aku ta pham betol lah . ad jgak yang mcmnie kn ? name WAN NOR AISHAH BINTI WAN KAMARUDDIN BIN WAN SALLEH BIN WAN IBRAHIM ( name aku panjang kan ? yee . tautau ) jgak kaw carik kan ? bile da senang , da bersandiwara , da belage bontot , da suap menyuap , da hapy gelak macam nk tekeluar uri bontot lupe aku kan. TERIME KASIH ? eehhh ! jauh skali yang amat nk sebut !

act aku pon x HADAP sangat nk kawan dengan korang . aku bole kawn dengan ALLAH . ALLAH selalu dengar ape yang hambanye berkate2 . ceehhh :P ayat aku . weyh koraang lepas nie kalau susa jngan carik aku tau . aku bukan ta ikhlas nk tolong korang . but tulah . korang da buat akukan ? soo, serung2kan . dan selamat beramal :P

nk ckap siket . ad pepatah yang berbunyi SIAPA YANG MAKAN CILI TERASELAH PEDASNYA :)


sekian ini dulu untunk WAN NOR AISHAH BINTI WAN KAMARUDDIN BIN WAN SALLEH BIN WAN IBRAHIM membebel . tido lah awak ! da malam . *heee lappyyy baru :) huurrayyy ( bukan nk menunjuk2 ! )



Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard