Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ta kuat macam awak semua :')
Sunday, October 10, 2010 @ 10:41 AM | 0 Comment [s]

tumblr_kvpoogAh1l1qa2txho1_500.jpg photography image by tornup_tayy

hmm . inilah yang dinamakan lumrah kehidupan right ?ad bf ke tak dea kea same je . mule2 couple laen . skarang da laen . kenape ye ? adakah perkara ini berlaku disebab kan oleh orang ke tiga ? hmm jangan lah ! ta nak sangat perkara sebegini berlaku . sayang lah kan nk berpisah ? masing2 da paham antara satu sama laen . kalau kiteorg da sayang MENYAYANG bende mcm nie ta kan berlaku right ? kalau kiteorang da pham antare satu same laen bende macam nie tak akan berlaku ! but now ! aku da ta kuat !! aku tidak boleh diuji sedikit pon oleh Yang Maha Kuase . aku jadi lemah ! aku juga ta boleh nk tolak takdir . kesabaran dalam diri perlu ditekan kan ! 


: act banyak lagi dugaan yang kaw kne hadapi chah !

: ye ! aku tau sume tuh ! tapi aku tak kuat . yang aku tau hanyelah MENANGIS !

: cube kaw fike , menangis tuh bole setel kan masalah ke ? , menanges tuh tuh bole buat kaw happy ke ? tak kan ? malah weyh , crying lah yang bole buat kaw sedih ! crying jugak lah ta bole setle kan masalah . CRYING JUGA LAH BOLEH BUAT KAW RASE DOWN ! WEAK UP LA EYCHA ! don't be sad ! kaw masih mude ! bende nie sume ta bwak mati lah ! banyak2 la mntak pade YANG MAHA ADIL ! 


see ? sebab laki kaw bole jdi cam nie kan ? ape nie ? *sorey weyh ! aku tak kuat mcm korang ! :'( . now ! betol2 rase laen gile ! nk yang dulu balek bole x ? imy ! 


sepupu tercinte saya ckp saye jiwang . ehh tak la . just for fun ! *nanti mesti kne sound bile jumpe dye . haiiyaa -.-"


Older Post | Newer Post
Profile

Photobucket

Aishah Kamaruddin. 16.
Please. what ever i do is not you bussines.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard